Overlijden André van Zanten

26 december 2020 20:00

Gisteren kregen we het droevige nieuws dat André van Zanten is overleden op 60-jarige leeftijd.

André heeft een grote invloed gehad op ons verenigingsleven. Hij is begonnen bij ons als voetballer en na zijn actieve rol is André leider van verschillende teams geweest. Hiernaast heeft hij ook decennialang verschillende teams van onze vereniging gesponsord, nooit was er iets te gek. André is ook zeer betrokken geweest als supporter en hielp ook bij de supportersvereniging. Als kastelein was André ook vaak het verlengstuk van onze vereniging, waar onze leden na het trainen of een wedstrijd altijd terecht konden voor enorm veel gezelligheid.

Onze vereniging verliest in André een zeer betrokken, gewaardeerd lid.

Go, familie en vrienden, gecondoleerd met dit enorme verlies. Heel veel sterkte gewenst.