Overlijden Herman Biesheuvel

14 januari 2021 6:45

We kregen maandag het droevige nieuws dat Herman Biesheuvel is overleden op 78 jarige leeftijd.

Herman was een veel geziene gast bij ons op het sportpark. Herman was een vaste supporter van ons 1e elftal zowel bij thuis- als uitwedstrijden. Na de wedstrijd was Herman ook altijd in de kantine te vinden voor een flesje bier aan zijn vaste tafel. Als de kantine open was op niet wedstrijddagen dan was Herman ook altijd in de kantine te vinden op zaterdagmiddag. Gezellig met het vaste clubje
mensen een biertje doen en luisteren naar oude muziek. Naast trouwe supporter heeft Herman ook het een en ander aan vrijwilligerswerk gedaan. Zo heeft een tijd lang de reclameborden geschilderd, toen dit nog niet machinaal werd gedaan.

Familie en vrienden gecondoleerd met dit verlies. Heel veel sterkte gewenst.