Wisseling in het bestuur van de supportersvereniging

22 mei 2021 8:15

William van Driel is gestopt als bestuurslid van de Maaskanters. Graag wil ik William hartelijk bedanken voor het vele en soms ondankbare werk dat hij al vele jaren heeft gedaan. Gelukkig hebben we een vervanging gevonden namelijk Sven van Driel, speler van ons eerste elftal, neemt zijn plaats in. Daar zijn we blij mee. Dit betekent vers en jong bloed en nieuwe frisse ideeën in het bestuur. Dat is nodig voor de continuïteit van onze supportersvereniging. Bijzonder dat we een 19-jarige hebben kunnen strikken! Overigens moet de eerstvolgende algemene ledenvergadering nog wel zijn goedkeuring hieraan verlenen.

Wim van der Maas
Voorzitter supportersvereniging