Sportspreekuur door Nils Loef

26 juli 2021 19:45

Beste leden,

Vanaf aankomend seizoen is er onder leiding van een fysiotherapeut een sportspreekuur aanwezig op de club! Het sportspreekuur houdt in dat je als lid (vrijwilliger, voetballer, jong, oud, …) gratis je blessures of pijntjes kunt laten controleren en je wordt indien nodig gelijk behandeld. Nils Loef zal het sportspreekuur gaan leiden. Het sportspreekuur zal vanaf week 34 starten op de maandagavond van half 6 tot half 8!

Graag van te voren doorgeven als je wilt langskomen zodat er een planning gemaakt kan worden.

Nils Loef