Ledenmutatie

Op deze pagina vind je meer informatie voor wanneer je:

• lid wil worden van Roda Boys / Bommelerwaard
  • een adreswijziging wil doorgeven
  • je lidmaatschap wil beëindigen

Doorgeven kan doormiddel van het invullen van het volgende online formulier. Mocht je het liever via papier afwerken dan kan het volgende formulier gedownload en ingevuld worden, inleveren graag in de bestuurskamer.

Waar moet je op letten
:

• Ben je 11 jaar of ouder s.v.p een pasfoto met het ledenmutatieformulier inleveren.
  • Ben je jonger dan 16 en wil je lid worden, laat ook een van je ouders ondertekenen.
  • Ben je ouder dan 16 jaar en wil je lid worden of een adreswijziging doorgeven, lever dan het ledenmutatieformulier in met een kopie van je geldig legitimatiebewijs.
  • Wijzigingen doorgegeven via de leider of trainer worden niet geaccepteerd.
  • Lidmaatschappen lopen telkens voor één seizoen, oftewel van 1 juli tot 30 juni het jaar daarop volgend. Opzeggingen van het lidmaatschap dienen elk jaar voor 30 juni doorgegeven te worden. Zo niet, dan is men de gehele contributie van het daarop volgende seizoen verschuldigd. Dit zijn de algemene regels die de KNVB en wij hanteren. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.

Lid Contributie per jaar
Pupil mini(< 6j r) €   56,85
Pupil(< 13 jr) € 106,70
Junior(< 19 jr) € 123,96