Roda Boys weet thuis weer niet te winnen.

Heukelum 1

2e klasse H

18 maart 2023 14:30

F.J. Alvarez

Sportpark de Maaskant
Veerdam 4
5308JH
AALST GLD

Van de onderste drie teams in deze tweede klasse H wist Roda Boys niet te winnen. Verlies in Woudrichem en gelijke spelen tegen Altena en Heukelum. Ook deze keer waren er kansen genoeg om de score te openen. Maar alle pogingen gingen hoog over over werden slecht geraakt. Het was niet zo dat Heukelum alleen maar liep te verdedigen. Niet was beslist niet het geval. Waar mogelijk kwamen ze eruit en zocht Heukelum de aanval. Dat leidde tot enkele schoten die niet gevaarlijk werden. Roda Boys werd als het in balbezit kwam fel op de huid gezeten en kwam zodoende niet echt aan voetballen toe.

El als er al kansen ontstonden waren ze een makkelijke prooi voor de keeper van Heukelum Max Borowski.

Na de rust kwam er een geweldige dot van een kans, maar die ging ook voorbij omdat de bal van Servanio via de paal in de handen van de keeper caramboleerde.

Roda Boys probeerde het wel, maar zoals zo vaak in thuiswedstrijden lukte het ook deze keer niet om de wedstrijd naar zich toe te trekken. Alle pogingen daartoe werden hoog over geschoten.

Door de resultaten op de andere velden schoof de subtop onder koploper Papendrecht weer wat verder in elkaar al heeft GJS nu een gat van drie punten met de nummers 3 en 4.

A.s. zaterdag gaat Roda Boys op bezoek bij de sterke debutant Streefkerk dat in Tricht wist te winnen met 0 – 1.

Dat gaat zeer waarschijnlijk een zwaar duel worden om de derde plaats op de ranglijst.