Lidmaatschapskaarten

21 september 2018 9:00

Morgen begint de competitie dan weer eindelijk! Ons 1e elftal begint met een derby, thuis tegen Nivo Sparta. Dit betekent dat er ook weer vrijwilligers aan de poort zullen staan voor het innen van de entreegelden en dus ook voor de lidmaatschap controle. Om dit voor dit seizoen wat makkelijker te maken (niet iedereen weet wie er allemaal lid is) zijn er vanaf zaterdag lidmaatschapskaarten af te halen in de bestuurskamer. Welke kaarten zaterdag niet opgehaald worden, worden zo snel mogelijk verspreid onder de leden.