Roda Boys en BZC'14 gaan elkaar helpen met de JO17

24 september 2018 12:45

Roda Boys en BZC'14 gaan elkaar helpen met de JO17
Gedurende de zomermaanden werd duidelijk dat beide clubs een probleem hadden met het aantal spelers in de leeftijdsklasse JO17. Het bekijken van wat interne opties, bracht helaas niet de gewenste oplossingen.
Na wat goede gesprekken tussen beide verenigingen en de betreffende jeugdleden zijn we blij te kunnen melden dat we elkaar dit seizoen hierbij gaan helpen. Dit houdt in dat de JO17-1 van de verenigingen voor dit seizoen samengevoegd worden. De jongens blijven gewoon lid bij hun eigen vereniging, maar zullen dus wel samen in een team spelen:
BZC'14 JO17-1.
Trainingen van dit team zullen plaats vinden bij BZC´14, de thuiswedstrijden zullen gespeeld worden bij BZC´14 en bij Roda Boys. Begeleiding van dit team wordt verzorgd door leden van beide verenigingen.
Daarnaast zijn er enkele meiden van BZC'14 die dit seizoen voor Roda Boys MO17 komen spelen, deze zullen ook lid blijven bij hun eigen vereniging.
De besturen hebben vertrouwen in een goede samenwerking en zullen regelmatig evalueren hoe het verloopt en wensen alle spelers veel succes in de competitie. Aan het einde van het seizoen zullen de indelingen weer per vereniging apart gemaakt worden en dan bekeken worden waar we elkaar kunnen helpen.