Toto seizoen 2019 - 2020

15 september 2019 7:45

sv De Maaskanters organiseert ook dit seizoen weer de Toto van de Tweede klasse F. Het betreft de 13 speelrondes waarin Roda Boys een thuiswedstrijd heeft. De eerste speelronde is dus die van zaterdag 28 september. Vorig seizoen waren er in totaal 29 deelnemers. Meedoen kan door je op te geven bij Jaap van de Pol of een mail te sturen naar [email protected]. De deelname is gratis voor leden van de supportersclub. Na iedere ronde is er een dagwinnaar. De dagwinnaar wordt vermeld op de Roda Boys site en op het eerstvolgende Toto programma. De dagprijs kan afgehaald worden bij Jaap van de Pol.