Arie Kooijman komt de jeugdcommissie versterken

2 april 2020 20:30

We zijn blij te kunnen melden dat Arie Kooijman onze jeugdcommissie komt versterken. Arie zal zich vooral gaan richten op de technische zaken bij onze jeugd. Hij zal hierdoor regelmatig te zien zijn op het sportpark voor het bezichtigen van wedstrijden en trainingen. Hij gaat ook de trainers op een laagdrempelige manier ondersteunen, denk hierbij aan het aandragen van nieuwe oefenstof afgestemd op het niveau van het team.

Arie heeft jarenlang ervaring als trainer van zowel senioren als jeugd teams, vooral in de regio Bommelerwaard. Arie is ook geen onbekende voor onze vereniging, hij heeft heel wat jaren terug ons tweede elftal getraind. Vrij recent nog heeft Arie de functie Hoofd Opleidingen bekleed bij RKVV Wilhelmina.

Wij geloven dat Arie, met al zijn ervaring, van enorm toegevoegde waarde zal zijn voor onze vereniging en wij wensen Arie dan ook erg veel succes toe!