De jeugd mag weer gaan trainen!

29 april 2020 21:00

Beste leden,

De jeugd mag weer beginnen met trainen! Gisteren is er groen licht gekomen vanuit de gemeente.

We starten vanaf deze week weer met de trainingen. Let wel op, er is een aangepast trainingsschema, niet iedereen zal op zijn gebruikelijke dag trainen! Alle trainers zijn gisteravond geinformeerd over de dag en tijd voor elk team en zij zullen contact opnemen met ieder lid uit het team.

Naast de aangepaste trainingsmomenten zijn er nog extra maatregelen waar we ons allen aan moeten houden, hierbij de belangrijkste op een rij:
- Blijf thuis in het geval dat jij of een gezinslid/huisgenoot een van de volgende symptomen hebt: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts
- Ouders/verzorgers/begeleiders hebben geen toegang tot het sportpark
- Trainers/Leiders houden 1.5 meter afstand van de kinderen en elkaar
- JO14 en MO15 houden ook 1.5 meter tussen elkaar, er zullen dus aangepaste oefeningen komen en geen partijspellen
- Niet-leden mogen ook meedoen, wel graag van te voren navragen bij de trainer of het uitkomt (dat het niet te druk wordt)

Voor de volledige lijst met regels verwijzen we naar de bijgevoegde afbeeldingen. Deze informatie zal ook via de trainer verspreid worden en zal ook te vinden zijn bij het sportpark.

Er zal, zeker in het begin, altijd iemand aanwezig zijn voor vragen. Mocht je op voorhand al vragen hebben, schroom dan niet om contact op te nemen met iemand van het (jeugd)bestuur, contact gegevens vind je hier: https://www.vvrodaboys.nl/333/organisatie/.

Heel veel plezier met de herstart van de trainingen!

Het Bestuur

WhatsApp_Image_2020-04-28_at_21.05.07.jpegWhatsApp_Image_2020-04-28_at_21.10.48.jpegWhatsApp_Image_2020-04-28_at_21.50.11.jpegWhatsApp_Image_2020-04-28_at_22.10.29.jpeg