Presentatie renovatie kantine

2 juni 2020 19:00

Beste leden, graag nodigen wij jullie uit voor een voorlichtingsbijeenkomst over de renovatie van de kantine. Deze vindt plaats op donderdag 4 juni a.s. vanaf 20.00 uur in de kantine. Wij vertellen jullie dan graag de inhoud van de plannen. Ook praten wij jullie bij over de lening die wij willen aangaan en de besluitvorming van de leden die daarbij hoort. Alle geïnteresseerden zijn van harte welkom en we zien uit naar jullie komst!

P.S. Vanwege de coronamaatregelen kon deze bijeenkomst niet eerder plaatsvinden. Sinds 1 juni is dit echter wel mogelijk tot 30 personen. Mochten er 4 juni meer dan 30 personen aanwezig zijn, dan bekijken wij ter plaatse hoe we de bijeenkomst praktisch in twee sessies kunnen doen of anderszins.