Buitengewone algemene ledenvergadering: 6 juli 2020

15 juni 2020 17:00

Aan de leden van vv Roda Boys Bommelerwaard te Aalst,
Hierbij nodigen wij u van harte uit aanwezig te zijn bij deze buitengewone ledenvergadering op 6 juli 2020 in de kantine van vv Roda Boys Bommelerwaard. Uw aanwezigheid wordt bijzonder op prijs gesteld.
Aanvang: 20.00 uur

Agenda:
1. Opening

2. Ingekomen en uitgaande stukken

3. Vaststellen notulen algemene ledenvergadering dd 19 november 2019

4. Toelichting verbouwing
Zoals jullie al weten zijn we al geruime tijd bezig met het kijken naar het opknappen en verduurzamen van onze kantine. Subsidies zijn inmiddels verkregen en de planning was om volgende zomer de verbouwing te gaan doen. Maar door de coronacrisis hebben we de plannen omgegooid en is het plan nu om de gehele verbouwing in de aankomende zomer te doen.

Er zal een beschrijving gedaan worden van de verbouwing met al zijn baten en lasten. Hierin zal worden uitgelegd wat er allemaal veranderd gaat worden, welke subsidies er verkregen zijn, de positieve impact op onze vaste lasten zoals dalende energiekosten. Daarnaast zal er nog een lening nodig zijn bij de gemeente om alles te kunnen afronden zoals we het nu voor ogen hebben.

5. Stemming voor het aangaan van een lening bij de gemeente
Graag willen wij jullie toestemming voor het aangaan van een lening bij de gemeente om de verbouwing te kunnen afronden zoals we het nu voor ogen hebben.

6. Rondvraag

7. Sluiting