Geef je op voor de digitale loterij!

14 december 2020 6:30

De kantine is helaas nog steeds gesloten en er is nog geen zicht op verbetering. Drie maanden geleden startten wij in navolging van dit voorjaar een digitale loterij namens de voetbal- en supportersvereniging. Inmiddels draaien we elke zaterdag al met meer dan 300 loten. Daar zijn we erg blij mee, maar: hoe meer deelnemers, hoe beter. Uiteraard zijn de uit de kantine bekende vleesprijzen en Halostabonnen te winnen en in de decembermaand zelfs kalkoenrollades. De lootjes zijn € 1,- per stuk en verder is alles hetzelfde als op een ‘normale’ zaterdag. Als je interesse hebt, geef je dan gauw op bij Jaap van de Pol via 06 - 13829954 of [email protected]. Je wordt dan toegevoegd in een gezellige appgroep waarin alles plaatsvindt. We zien je graag tegemoet!