Piet de Kruif nieuwe hoofdtrainer voor het seizoen 22/23

21 december 2021 7:45

Namens het bestuur van VV Roda Boys Bommelerwaard maken wij bekend, dat Piet de Kruif voor seizoen 22/23 is vastgelegd als hoofdtrainer. Piet is een trainer met veel ervaring en passie.

Na zijn periode als trainer van svo/ophemert heeft hij een trainersduo gevormd met Hans Kraay bij FC Lienden, waarmee zij van de tweede klasse naar de topklasse zijn gepromoveerd. Daarna heeft Piet bij JVC Cuijk in de topklasse zondag en bij Germania Groesbeek in de eerste klasse zondag getraind. Uiteindelijk maakte hij de overstap naar het zaterdag voetbal bij GRC 14 in Rijswijk, waar hij vier jaar heeft getraind.

Wij zijn blij met de komst van Piet naar onze vereniging. Zijn bevlogenheid, drive en ambitie passen volledig bij de ambities van onze vereniging. Wij wensen Piet veel succes en plezier toe bij ons mooie vereniging.