Een mededeling van onze trainer Piet de Kruif

19 januari 2024 14:00

Beste Roda Boys supporters,
Bij deze wil ik laten weten dat ik erg blij ben met mijn contractverlenging bij Roda Boys. Ik heb er veel zin in om nog 1 ½ jaar er alles aan te doen om goede resultaten te halen en te proberen de ambities van de club te behalen.
Ik vind het mooi om te zien dat hier nog vrijwilligers zijn die de velden, het complex en de kantine onderhouden en beheren. Ook de supportersvereniging die veel energie en tijd in de club steekt met allerlei acties, activiteiten en het maken van het mooie supportersblad mag ik niet vergeten.
De supporters die uit en thuis komen kijken en ons altijd steunen zijn voor mij erg belangrijk. Wat ook erg belangrijk is dat staf en begeleiding waar we mee werken zouden blijven en gelukkig blijft iedereen.
De TC die de selectie samenstelt en de randvoorwaarden probeert te verbeteren ben ik erg dankbaar voor hun werk en inzet en natuurlijk Wim van de Maas die ieder weekend spelers gaat bekijken en de hele regio kent is ook erg belangrijk.
Door al dat werk van iedereen heb ik een geweldige selectie om mee samen te werken. Een groep waar iedereen zichzelf kan zijn en we allemaal hetzelfde doel (prijzen pakken) hebben.
Als we winnen zoals tegen Achilles’29 of Nemelaer is een groep altijd leuk en is het makkelijk om trainer te zijn, maar toen we begin november 3 keer achter elkaar verloren hebben we laten zien dat we een goede groep hebben. Iedereen werkt hard, er was rust en de neuzen stonden nog allemaal dezelfde kant uit. Dan zie je pas dat je bij een hele leuke club werkt en dat we een fantastische groep hebben.
Hopelijk kunnen we de selectie bij elkaar houden en gaan we er nog een mooie 2de seizoenshelft van maken.
Nogmaals dank aan iedereen die Roda Boys een warm hart toedraagt.
Piet