Roda Boys rekent in bekerduel af met Emplina

Jordi de Wit (intikker)

Mannen, 1, Groep 1 50

9 september 2017 17:00

EMPEL – Na het gelijkspel tegen SV TOP is Roda Boys er zaterdag in Empel wel in geslaagd om drie punten te pakken. De ploeg van trainer Frank Brands was met 1-4 een maatje te groot voor Emplina.

Verrassend genoeg was het de thuisploeg die op voorsprong kwam, maar twee keer Jordy de Wit, één keer Freek van Eembergen en één keer Richard Palm zorgden voor de comfortabele overwinning. Voor Palm was het overigens een bijzondere wedstrijd; hij kwam in de zomer van 2016 over van Emplina en was zaterdag dus trefzeker tegen zijn oude club.

Volgende week neemt Roda Boys het in het laatste bekerduel in de groepsfase in eigen huis op tegen het Nijmegense Orion.

Bron: www.regio-voetbal.nl